salamnews

salamnews

salamnews

salamnews

  • ۰
  • ۰

همانطور که همه ما می دانیم، Core Web Vitals در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک عامل رتبه بندی برای جستجوی گوگل در تلفن همراه، و بعد از این سال بر روی دسکتاپ نیز هست. و ContentKing در اینجا برای کمک به شما مطمئن شوید که تجربه صفحه از وب سایت خود را جامد باقی می ماند!

نه تنها ما به تازگی اضافه شده مبدا هسته وب نظارت حیاتی، اما ContentKing در حال حاضر نیز نظارت بر فانوس دریایی حیاتی وب در هر یک از صفحات خود را، و هشدار شما را هنگامی که عملکرد صفحات خود را افت قابل توجهی!

نظارت بر حیاتی وب هسته خود را با فانوس دریایی
ردیابی هسته وب حیاتی خود را در طول زمان، و بلافاصله هنگامی که آنها را شیرجه بینی هشدار داده می شود. بذار بلند کردن سنگین رو برات انجام بدیم!

دامنه (مورد نیاز)

بارگذاری
محاکمه رایگان خود را آغاز کنید
.بدون کارت اعتباری مورد نیاز
مطمئن نیستید چه هسته وب ویتال هستند؟


بررسی مقاله آکادمی ما و تبدیل شدن به یک کارشناس حیاتی وب در هیچ زمان.

زوم در هر صفحه فانوس دریایی وب حیاتی...
بهینه سازی وب سایت خود را برای تجربه صفحه بهتر و می خواهید برای بررسی اینکه آیا تغییرات خود را بهبود یافته و یا بدتر عملکرد صفحات خود را؟ ContentKing اندازه گیری داده های آزمایشگاه حیاتی وب برای هر صفحه فردی به شما پاسخ ، سریع و ساده :

... یا زوم کردن و استفاده از آنها را به بخش وب سایت خود را
شما همچنین می توانید فیلتر و مرتب سازی بر روی حیاتی وب در سراسر کل وب سایت، ترکیب آنها را با فیلتر در هر خواص صفحه دیگر.

دریافت هشدار زمانی که وب حیاتی قطره
اولین کسی باشید که می دانم که نمره عملکرد و یا هر یک از 6 ویتال وب تغییر از خوب به بهبود نیاز دارد.

مسیر زمانی که فانوس دریایی وب ویتالز رتبه بندی تغییر کرد
آیا می خواهید بدانید که چگونه ContentKing فانوس دریایی وب حیاتی در طول زمان تغییر کرد؟ فقط سر به زبانه تغییرات ردیابی شده در هر صفحه، و ببینید که رتبه بندی از حیاتی وب فردی بهبود یافته و یا بدتر شده است.

بررسی کنید چه بخشی از یک وب سایت نیاز به بهبود
می خواهید به سرعت سایت بررسی کنید که چگونه بسیاری از صفحات ارائه یک تجربه صفحه خوب، چگونه بسیاری از صفحات را تجربه ضعیف و چه بخشی از وب سایت شما نیاز به بهبود؟ فقط سر به گراف (باز می شود در یک زبانه جدید).

شناسایی آنچه برای تمرکز بر روی اول
مطمئن نیستید که حیاتی وب سزاوار برخی از بهینه سازی؟ سر به مسائل (باز می شود در یک زبانه جدید) و یک بررسی اجمالی روشن از جایی که زمان خود را به بهترین وجه صرف خواهد شد.

قدرت نوک کاربر : تنظیم محدوده های سفارشی
ContentKing احترام محدوده پیش فرض مورد استفاده در فانوس دریایی در هنگام ارزیابی اینکه آیا حیاتی وب صفحات خود را خوب هستند، نیاز به بهبود و یا ضعیف هستند. اگر تجربه صفحه وب سایت خود را برای محدوده های مختلف خوش بینی می کنید، می توانید محدوده های سفارشی خود را در تنظیمات تنظیم کنید (در یک زبانه جدید باز می شود).

بررسی فانوس دریایی حیاتی وب در حال حاضر
هسته وب حیاتی فانوس دریایی نظارت بر در دسترس است در طرح طرفدار و تصدی ما. با این حال، اگر شما در طرح اساسی یا استاندارد، شما می توانید طرح طرفدار با این ویژگی به صورت رایگان به مدت 14 روز را امتحان کنید. پیدا کردن چه سطح از تجربه صفحات خود را ارائه امروز!

بررسی ContentKing فانوس دریایی حیاتی وب
(باز می شود در یک زبانه جدید)

ContentKing فانوس دریایی وب حیاتی ممکن است نمرات مختلف نسبت به صفحه سرعت بینش و یا ابزار دیگر که گزارش در صفحات خود را 'داده های آزمایشگاه نشان می دهد. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مقاله پشتیبانی ما و یا 

منبع

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • hesam davs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی