salamnews

salamnews

salamnews

salamnews

  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که یک استراتژی محتوای بزرگ ضروری است به شرکت جستجوگرها. اما هنگامی که شما در حال فعالیت در مقیاس, هر دو محتوا و استراتژی جستجوگرها خود را بسیاری از بلند کردن سنگین برای انجام قبل از آنها می توانند سوزن حرکت. در واقع تولید محتوای دیجیتال به تنهایی آن را قطع نخواهد کرد.

فورچون 1000 سایت مانند اینتل و یا سایت های تجارت الکترونیک عمده مانند مکی، به عنوان مثال، نمی تواند تنها در یک استراتژی وبلاگ قوی و یا بهینه سازی در صفحه تکیه می کنند اگر آنها می خواهند برای دیدن بازده ارگانیک. سایت های با هزاران صفحه محصول و میلیون ها بازدید کننده باید به محتوا متفاوت نزدیک شوند.

بنابراین ، چگونه می توانید به سمت 10X تولید محتوا حرکت -- بدون قرار دادن در 10X کار؟ ساخت یک فرایند برای هر بخش از استراتژی و پیاده سازی اتم سازی محتوا برای ایجاد چندین بار از قطعات محتوای هسته.

در اینجا چگونه مطمئن شوید که همه آن را با هم می آید:

قبل از شروع تولید محتوا

با تمام مزایای بازاریابی محتوا، آن را آسان می خواهید به پرش تفنگ. اما برای استخراج 10X ROI، شما باید یک برنامه قبل از شروع داشته باشد.

در یک استراتژی محتوای تمام عیار، میزان زمانی که صرف تولید محتوا خواهید کرد، ممکن است کمتر از زمانی باشد که برنامه ریزی را صرف آن خواهید کرد. این کمی شبیه به پرتاب یک رویداد بزرگ است: مطمئنا، راه این رویداد اجرا می شود روز مسلما همه چیز است. اما ماه های برنامه ریزی و هماهنگی از قبل چیزی است که موفقیت این رویداد را تعیین می کند. 

اهداف محتوا را تعریف کنید

اهداف مطالب شما چه هستند؟ بخش مخاطبان شما در حال هدف قرار دادن و کراوات در اعداد سخت در نظر بگیرید. چند بازدید کننده جدید محتوا را جذب خواهد کرد؟ استراتژی محتوا چه تاثیر کلی بر تشخیص نام تجاری، ترافیک ارگانیک، لیست پستی انتخاب کردن، و درآمد خواهد داشت؟

در نظر بگیرید که چگونه اهداف شما باید بر اساس بخش های مختلف مخاطبان خود متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر شما در حال اجرای یک کمپین جستجوگرها خدمات مالی برای یک شرکت جهانی مانند M*T بانک، شما اهداف محتوای بسیار متفاوت برای خرید خانه در مقابل پدر و مادر از دانش آموزان کالج محدود داشته باشد.

سپس در مورد چیزهایی که نشان دهنده "تبدیل" برای انواع مختلف محتوا فکر می کنم. گاهی اوقات تبدیلات شما فروش خواهد بود. زمان های دیگر آنها مانند یک بازدید کننده سایت جدید خواندن یک مقاله و کاوش در بقیه سایت به نظر می رسد. در موارد دیگر آنها نظرات و یا شاخص های دیگر از مخاطبان درگیر خواهد بود. و با این حال زمان های دیگر شما می خواهید آنها را به ثبت نام برای webinar مرتبط، دانلود یک کتاب مرتبط، و یا استفاده از یک ابزار تعاملی.

اهداف شما تغییر خواهد کرد که شما از مرحله "آگاهی" از قیف خرید تمام راه را به مرحله "خرید" حرکت می کند. اطلاعات بیشتر در مورد قیف در این در مورد ToFu, MoFu و BoFu.

اختصاص نقش های عضو تیم

تعریف نقش برای هر یک از اعضای تیم محتوا از قبل. این فقط در مورد تنظیم نقش و انتظارات نیست، بلکه در مورد راه اندازی یک ارتباط بدون درز، کارآمد و جریان فرایند است. تعیین افراد نقطه فردی برای هر بخش از فرایند تولید و ایجاد یک سیستم strategizing، طوفان فکری، ایجاد، ویرایش، انتشار، و به اشتراک گذاری است که از چرخه محتوا به چرخه محتوا تغییر نمی کند.

انجام تحقیقات کلمه کلیدی

سئو باید استراتژی محتوای شما را پایه ریزی کند. داده های شما از تحقیقات کلمه کلیدی گلن نه تنها اطمینان حاصل شود که محتوای خود را می بیند بازگشت ارگانیک; آن را نیز به شما در مورد مخاطبان خود را آموزش دهد. مشتریان شما به چه چیزی اهمیت می دهند؟ به کدام موضوعات علاقه مند هستند؟ به دنبال چه راه حل هایی هستند؟

به یاد داشته باشید که شامل تحقیقات کلمه کلیدی دم بلند در طرح محتوای خود را، مخلوط کردن در کلمات کلیدی دم کوتاه که در آن آنها را حس می کنند.

کلمات کلیدی نقشه به سفر مشتری

نقشه مراحل سفر مشتری (آگاهی، در نظر گرفتن، و خرید) به اهداف خود را. سپس از نقشه ای که ایجاد کرده اید به عنوان مرجع متقابل برای تحقیقات کلمه کلیدی خود استفاده کنید. این اطمینان حاصل شود که هر عضو مخاطبان هدف می شود محتوای دقیق آنها نیاز دارند دقیقا در لحظه مناسب در قیف تبدیل.

توسعه استراتژی محتوای خود

در حال حاضر شما باید یک چارچوب استراتژی محتوای خوب داشته باشد، بنابراین آن زمان برای ساخت آن است. چه ابتکاراتی هر سال و هر سه ماهه استراتژی شما را آگاه خواهد کرد؟ هر چند وقت یکبار تیم بازاریابی محتوا با هم به طوفان فکری؟ تحقیقات کلمه کلیدی در کجای فرایند سقوط می کند؟ چگونه منابعی را برای تولید محتوا برای هر نوع و شخصیت مخاطب اختصاص خواهید داد؟ وقتی مخاطب شما محتوای شما را مصرف می کند به دنبال چه نتایجی هستید و موفقیت را چگونه اندازه گیری خواهید کرد؟ به عنوان مثال، هدف نهایی شما ممکن است بهبود ارزش طول عمر مشتری خود را با نگه داشتن مردم درگیر پس از خرید باشد.

ساخت استراتژی محتوای خود را باید شامل تحقیقات اضافی، مانند انجام ممیزی محتوا در سایت خود و وب سایت های رقیب. و هنگامی که آنها کامل, تعیین نظم که با آن تحقیقات رقیب تکراری آن را به روند محتوای خود را.

انواع محتوا را انتخاب کنید

چه فرمت هایی برای هر موضوع و بخش مخاطبان مناسب هستند؟ چگونه بسیاری از ایده های محتوا شما طوفان فکری و تولید هر ماه در هر فرمت؟ چه منابع اضافی شما نیاز به مطمئن شوید که این نوع از محتوا اجرا می شود؟ این بخشی است که در آن شما شروع به دیدن رویکرد لجستیکی خود را شکل می گیرد.

تعریف فرکانس انتشار خود را برای های وبلاگ، مقالات، منابع، فیلم ها، اینفوگرافیک ها، مقالات سفید، های رسانه های اجتماعی، پادکست ها، و های مهمان. آیا شما به اندازه کافی مردم در خانه برای رسیدگی به جریان سرمقاله. اگر نه، شاید شما نیاز به استخدام / برون سپاری به نویسندگان محتوای آزاد؟

شرکت های تولید محتوای دیجیتال در مقابل freelancers

یک آژانس تولید محتوای دیجیتال به راحتی می تواند به شما در مقیاس خروجی کمک کند. با این حال، شما نیاز به وزن مزایای در برابر هزینه ها.

از سوی دیگر، نویسندگان آزاد جایگزین بسیار ارزان تری برای یک شرکت تولید محتوا با نام تجاری خدمات کامل هستند، اما آنها نیز با چالش های خود می آیند. به عنوان مثال، آیا شما با یک آژانس برون سپاری کار می کنید، یا نویسندگان فردی را پیدا می کنید؟ چگونه آن نویسندگان را حفظ خواهید کرد یا پروژه های آنها را مدیریت می کنید اگر مشتریان متعددی داشته باشند؟ وقتی بهشون احتیاج داشتی قابل تحویل میشی؟

علاوه بر هزینه، شما همچنین باید مشخص کنید که چه کسی مسئول هماهنگی فرایندهای خردی خواهد بود که در برقراری ارتباط با اعضای تیم خارج نقش دارند. به عنوان مثال، چه کسی محتوا را برای صدای برند ویرایش خواهد کرد و اشتباهات دستور زبان و سرقت ادبی را بررسی خواهد کرد؟

ایجاد تقویم محتوا

هنگامی که آن زمان به وظیفه از فشار تولید محتوا خود را، تقویم سرمقاله فراهم می کند یک تصویر راه حیاتی است. اجازه دهید تاریخ های کلیدی و ابتکارات به لنگر تقویم خود را برای اولین بار. برنامه ریزی از محتوا منجر به تعطیلات، انتشار محصول و ابتکارات عمده بازاریابی دیجیتال. سپس شکاف ها را با محتوای جذابی که همیشه سبزتر است پر کنید. تقویم شما همچنین به شما کمک خواهد کرد که ایجاد محتوای خود را اتم سازی کنید، از آنجا که هر موضوع می تواند در فرمت های مختلف که به یکدیگر جریان دارد اجرا شود.

بسیاری از مارک ها را انتخاب کنید به ادغام تقویم محتوای خود را به نرم افزار مدیریت پروژه خود را، اختصاص هر وظیفه آن را به عنوان ایجاد شده است. CoSchedule یک ابزار مدیریت پروژه بازاریابی است که باعث ادغام تقویم محتوا نسیم (اطلاعات بیشتر در مورد این زیر).

ایجاد راهنماهای سبک 

شروع با راهنمای سبک نام تجاری موجود خود را، ایجاد یک راهنمای سبک است که تمام اطلاعات اضافی است که تیم محتوای خود را نیاز به دانستن را پوشش می دهد. محتوا باید از چه صدا و لحن استفاده کند؟ این صدا و لحن چگونه تغییر خواهد کرد تا نیازهای مختلف هر قالب و شخصیت خریدار را برآورده کند؟ آدرس هر قالب و مخاطبان به طور جداگانه، لینک به مثال در هر زمان ممکن است.

هنوز هم نیاز به تعریف مخاطبان خود را؟ استفاده از این نمونه های شخصیت خریدار ستاره ای برای نقشه برداری از منافع مشتری خود را.

راهنمای سبک خود را نیز محل برای آدرس هر گونه چیزهای ذهنی چرب نیتی تیم شما ممکن است مواجه می شوند، مانند زمانی که اشکال متعدد از یک کلمه درست است، اما شما می خواهید برای ایجاد قوام با نام تجاری گسترده است. به عنوان مثال، آیا شرکت شما طرفدار کاما ضد آفورد است؟ شما همچنین ممکن است شرایط صنعت با تغییرات املایی متعدد مواجه می شوند, مانند جستجوگرها برای تجارت الکترونیک در مقابل "تجارت الکترونیکی" و یا لینک ساختمان در مقابل لینک سازی. انتخاب مورد علاقه و تنظیم استاندارد برای کاهش ناهماهنگی ها و سردرگمی سرمقاله در سراسر چشم انداز محتوای کل شرکت خود را.

پیاده سازی یک فرایند تولید محتوا

به منظور مقیاس خروجی خود، شما نیاز به ایجاد یک فرایند تولید محتوا، از جمله گردش کار، فن آوری، و ساختار تیم.

استقرار گردش کار محتوا و فرایندها
و حالا سرگرمی شروع میشه! در طول بخش استراتژی شما موتور خود را ساخته شده است، اما در حال حاضر آن زمان به نیشگون گرفتن آن و مطمئن شوید که همه چیز است) متصل و ب) برقراری ارتباط به عنوان کارآمد که ممکن است. ایجاد یک جدول زمانی استاندارد برای هر نوع محتوا و ساخت جریان سرمقاله خود را، مطمئن شوید که مهلت ها و handoffs روشن است و یک سیستم در محل برای شناسایی و پرداختن به موانع وجود دارد.

هر چه بیشتر که شما ایجاد گردش کار دقیق و فرآیندهای, آسان تر خواهد بود به مقیاس تلاش های جستجوگرها سازمانی خود را و دستیابی به 10X سود تولید محتوا. قرار دادن راه دیگری، بدون گردش کار تعریف شده و فرآیندهای، نام تجاری خود را پیدا خواهد کرد آن را بسیار دشوار به مقیاس تولید محتوای خود را پایدار است.

استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه برای تولید محتوا به طور کارآمد

نرم افزار مدیریت پروژه بهترین دوست شما برای تولید محتوای با کیفیت بالا در مقیاس است. استفاده از نرم افزار شرکت خود را در حال حاضر با پردازنده، و اضافه کردن یک سیستم مدیریت محتوا مکمل اگر نرم افزار فعلی خود را ایده آل برای کار خلاق نیست. در اینجا اجرای سریع از برخی از سیستم عامل های مدیریت پروژه محبوب و ابزار تولید محتوا :

CoSchedule

تنها ابزار در لیست ما ساخته شده به طور خاص برای تولید سرمقاله و مدیریت، CoSchedule بخشی تقویم محتوا، چارچوب گردش کار بخشی، و بخشی از سیستم مدیریت وظیفه است. در حالی که ادغام های تقویم در پلتفرم های دیگر وجود دارند، این سیستم توسط تقویم محتوا رانده می شود. این بدان معناست که شما تمام ابزار شما نیاز به عمل کل تولید و وظیفه فرایند مدیریت خود را از تقویم خود را.

AirTable
اگر درگیری تیم خود را بر سر چگونگی گردش کار سازماندهی و ارائه شده است، AirTable پاسخ بزرگ است. پلت فرم حرکت یکپارچه بین چندین فرمت های مختلف سازمانی، از جمله تقویم، صفحه گسترده، تخته کانبان، گالری، و فرم. تنوع گزینه ها برای ارضای بسیاری از سبک های مختلف کاری کافی است.

اردوگاه پایه
Basecamp یکی از قدیمی ترین ابزارهای مدیریت پروژه در لیست ما است، اما سن خود را نشان نمی دهد. در واقع این شرکت سریعاً با رابط های جدید و نیازهای مشتری سازگار می شود. پلت فرم همچنان به درخشش زمانی که آن را به مکالمات دقیق، مبتنی بر پروژه می آید. سن و همه جا آن را به یک دارایی در دنیای مدیریت پروژه می سازد. شما بعید است برای مواجه شدن با کارکنان جدید که تا به حال استفاده از Basecamp قبل از, که بدان معنی است که آنها قادر خواهند بود برای بدست آوردن پاهای خود را مرطوب حق دور به جای نیاز به یادگیری یک پلت فرم جدید.

Asana 
Asana تنها ابزار در لیست ما ارائه می دهد که یک دیدگاه جدول زمانی است, که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای ارائه تیم خود را با بصری شهودی از جریان محتوا. و مانند AirTable، به شما اجازه می دهد تا نمایش ها را به راحتی تعویض کنید.

ترلو
یکی دیگر از پلت فرم بشود به سمت یادگیرندگان بصری، Trello جلا تا فرمت kanban تا زمانی که آن را از ویژگی های غنی و زیبا است. کارت های قابل حرکت هستند 

محتوای خود را اتم سازی کنید
تولید محتوای خلاق مقیاس کارآمد دشوار است. اما شما می توانید از طریق اتم سازی محتوا بر آن مانع غلبه کنید. به عبارت ساده تر، اتم سازی محتوا فرایند ایجاد قطعات محتوای مختلف از یک قطعه پایه منبع واحد است.

ایجاد قطعات محتوای ایتراتیو
به عنوان مثال، اگر شما یک کاغذ سفید در مورد وام های دانشجویی است که 70٪ قابل اجرا به عمودی های دیگر مانند وام خودکار، وام های خانگی، وام های اعتباری بد، و وام های شخصی (نه به ذکر است دیگر بالقوه زیر موضوعات مانند امن در مقابل وام های شخصی ناامن، نرخ ثابت در مقابل نرخ متغیر وام های شخصی، وام تحکیم بدهی، و غیره)، شما می توانید کاغذ سفید پایه و سپس سفارشی کردن دیگر 30٪ به عنوان مورد نیاز در تولید یک کاغذ سفید فردی برای هر یک از عمودی و زیر موضوع. 

رونق! شما ده ها کاغذ سفید بیش از حد خاص برای نیمی از کار.

تولید محتوا با فرمت های مختلف
پس از ایجاد تمام آن مقالات سفید، دوباره همان محتوا را به فرمت های دیگر. شما پوشش خود را گسترش می دهید، به افراد بیشتری می رسید و محتوا را به کاربران جدید در قالب خاصی که ترجیح می دهند تحویل می دهید. پس از همه اینها، برخی خواندن را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر یادگیرنده بصری هستند و برخی دیگر هنوز هم یادگیرنده شنوایی و غیره هستند.

نگاهی به تمام انواع مختلف فرمت های بازاریابی محتوای بصری شما می توانید از یک کاغذ سفید تنها ایجاد کنید.

های وبلاگ
مهمان
فیلم
اینفوگرافیک
Webinars
کتابها
نمایش اسلایدشیر
برگه
بازی های هیئت مدیره
بازی های کامپیوتری
ایجاد یک سری از محتوای متصل
یکی دیگر از روش های موثر برای تولید محتوای 10X از طریق اتم سازی محتوا، ایجاد یک سری بر روی یک موضوع خاص است. نگاهی به وام های دانشجویی مثال کاغذ سفید. به سادگی یک کاغذ سفید در مورد وام های دانشجویی تولید نکنید و سپس نسخه های مشابهی را با فرمت های مختلف ایجاد کنید. در عوض، محتوا را با سریالی که به مخاطبان تان در درک وام های دانشجویی کمک می کند، به مراحلی بشکنید. شما می توانید تمام گزینه های بحرانی درگیر را پوشش می دهد, چگونه به ارزیابی وام های دانشجویی, چگونه به طور موثر مقایسه وام های دانشجویی, اشتباهات رایج ترین برای جلوگیری از, استراتژی برای پرداخت وام, همراه با موضوعات مرتبط دیگر.

به این ترتیب، شما می توانید یک سری وبلاگ بسیار منسجم از کاغذ سفید خود را ایجاد کنید. و یک مجموعه ویدئویی، سری پادکست، سری و بینر و غیره.

منبع https://terakeet.com/blog/content-production/

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • hesam davs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی